Marokko - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu Marokko - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

Marokko

Door: nardainmarokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

30 Januari 2012 | Marokko, Salé

Hallo lieve mensen,ik ben goed aan gekomen.
De eerste dag gelijk bij vrienden van Bep en Louis gegeten,en naar de kapper geweest.
Ik zie er weer keurig uit de handen en voeten ook weer netjes gedaan helemaal top!
Het weer is hier lekker ,overdag lekker zonnetje,in de eten enz .Maar savonds en s morgens is het behoorlijk fris,maar goed,ik kan daar mee leven haha.
Ik blaas regelmatig wat zon jullie kant op ,ik hoop dat het de gorie kant is.
.tot horens, dikke knuffel Narda,

  • 30 Januari 2012 - 15:49

    Ankie:

    nou ik moet je teleurstellen het is de verkeerde kant we zitten in de sneeuw!! fijn wat te horen van je xx

  • 30 Januari 2012 - 16:06

    Karin Van Gemeren:

    Ha Narda
    Veel plezier!
    De hartelijke groeten, ook van Dea die
    hier net is aangekomen door de stuifsneeuw heen.
    We wachten op de door jou hier heen geblazen zon

  • 30 Januari 2012 - 16:57

    Marielle:

    Leuk hor!!! heerlijk bij de kapper!! groetjes daar!! Geniet ervan! X

  • 30 Januari 2012 - 19:54

    Simone:

    Ha Narda, Hier is het ook nog eens overdag heeeeeeeeeeel fris!!Er ligt een poeder laagje sneeuw... ....richtingsgevoel betreft de zon naar ons toe blazen is 0,0!!!!!
    "tot" :-) vanavond 10.00 uur! Liefs, Moon.

  • 30 Januari 2012 - 20:07

    Rinske Heida:

    Hallo lieve Narda,
    Je mag lekker verwennen met het haar mooi maken en handen en voeten keurig uitzien. Geniet er maar mooi.
    Bij on is het nu wat sneeuw. En ook wat frisjes.
    Goede tijd in Marokko.

    Liefs van Rinske.

  • 30 Januari 2012 - 20:08

    Esther:

    Nou, die zon komt morgen aan hier in Holland. Top! Nu nog de juiste temperatuur doorblazen....
    Veel plezier nog!

  • 30 Januari 2012 - 22:41

    Marianne:

    zo meisje!!! Toppie, fijn dat je goed bent aangekomen en er nu lekker van kan genieten.
    xxx

  • 30 Januari 2012 - 23:00

    Betty:

    Jij bent ook een lekkere hoor je weet dat het niet je sterkste kant is om de zon onze richting op te blazen;-)) gekkie.
    Geniet maar lekker het heeft een groot gun factor. dikke knuffel, Betty

  • 31 Januari 2012 - 07:04

    Simoon Van Dam:

    Heerlijk Narda,
    ziet er goed uit zo hobbelend op de kameel.
    Met je gekapte haren in de woestijnwind.

    ik bid je een Heerlijke en vruchtbare tijd toe en laat je door de mensen en de zon verwarmen.

    liefs Simoon

  • 31 Januari 2012 - 18:04

    Kerstin:

    wat leuk om iets van je te horen nard en oh oh dat zonnetje wat mis ik hem.....vandaag naar de reumatoloog geweest ik moet prednison blijven slikken voor ontstekingen in mijn rug en mijn knie, gadver ik ben al zoveel aangekomen straks loop ik ook te schommelen enikwildat niet............geniet van het mooie weer nard en van al het moois wat je te zien krijgt
    kus kus

  • 31 Januari 2012 - 18:59

    Matthia:

    Hoi Bernardina. Ja hoor al weer lekker vertroeteld dus! Ja ik ga je volgen hoor, ben benieuwd naar alle verhalen! Enne wil wel een foto zien van Bernardina op een kameel natuurlijk :)
    Liefs Matthia
    Ps ik zorg wel een beetje voor je dochter, zodat ze je helemaal gezond over twee maanden weer kan verwelkomen! ;)

  • 01 Februari 2012 - 09:38

    Laurien Luijnenburg:

    Hoi Narda,
    Leuk om iets van je te horen uit Marokko. Ik heb je al een reaktie gestuurd, maar ik weet niet echt of het aangekomen is, daarom probeer ik het nogmaals.Ik was in Oekraine daar was het echt koud hoor min 17 a 20 graden.
    Geniet lekker van alles en doe de groeten aan Bep en Louis.

  • 01 Februari 2012 - 11:18

    Corrie:

    Hoi Narda, leuk zo op de hoogte te blijven hoe het met je gaat.
    De zon is hier inmiddels gearriveerd, maar het is nu nog -3,5 °.
    Nog fijne tijd, xx

  • 01 Februari 2012 - 21:31

    Jaimy:

    Hoi Tante,
    U blaast zo hard dat ik er KOUD van wordt! Hahaha! Geniet van de zon en alle mooie dingen! Dan geniet ik van de verhalen!! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Salé

10 weken in Marokko

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

vacantie

20 Maart 2014

3e week

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

marokko

27 Februari 2014

Marokko 2014
Narda

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 11354

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 05 April 2012

10 weken in Marokko

Landen bezocht: