vakantie - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu vakantie - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

vakantie

Door: nardainmarokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

12 Februari 2012 | Marokko, Salé

Deze week was het vakantie in het centrum. Louis heeft die vakantie gebruikt om zn tuin op te knappen.
Vandaag zijn er 6 kinderen met hem mee geweest en ze zijn vanmiddag hier gekomen om te eten.
Louis had een kampvuur gemaakt in de tuin en daar hebben we met elkaar gegeten t was heel gezellig.
Vandaag was het prachtig weer ik heb de hele middag in de zon gezeten met een mooi boek.
T begint gelukkig weer warmer te worden want het was ook hier soms best koud en we hebben geen kachel ach......
Verder gaat het hie heel goed we gaan regelmatig de stad in en we zijn een middag bij de zee geweest dus tot nu toe geen klagen haha.
Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest best mooi ,Bep is jarig dus dat was het cadeautje,daarna vis eten in Louis speciale restourant,een belevenis op zich.Hier bakken ze de vis met alles erop en eraan en dat krijg allemaal zo op je bord allerlei soorten garnalen,sardientjes en nog veel meer soorten.
t werd weer afgeloten met s avonds een kampvuur helemaal top!:D

Ik hoop dat jullie t ook naar jullie zin hebben. Schaatsen is tenslotte ook erg leuk en sneeuwballen gooien ook. Hier hebben we de foto s en sommige filmpjes gezien.mooi .tot zover de nieuws berichten .zodra ik nieuws heb kom ik weer dikke knuffel allemaal tot horens.xxx

  • 12 Februari 2012 - 14:22

    Simone:

    Ha Narda,
    Zo te lezen geniet je volop…
    Hier is het afgelopen week ook echt mooi geweest. Koud, strak blauwe luchten en de zon.
    Ik heb zelfs al in het zonnetje buiten gezeten…met een dik vliesdeken om mij heen!
    Op dit moment sneeuwt het…
    Tot de volgende berichten…en je weet het! Tot vanavond 10.00 uur! J

  • 12 Februari 2012 - 15:59

    Emmanuelle:

    Leuke om te lezen hoe het met jou gaat en wat je beleeft.

    Hier, het is koud en op de moment dat ik tip, het sneuwt buiten....

    Buster lijkt het leuke te vinden want hij is opgeweker nu dat het kouder is.
    Victor is met school gaan schatsen maar well op een kunstmatig ijsbaan...

    Ik zelf ben ik nog niet op het ijs geweest... Ik blijf het eng vinden en ik houd liever mijn voeten op de vatse grond !

    Fijne om te lezen dat het warmer wordt aan jou kant...
    Geniet van de zon en de waarmte.

    Groetjes,
    Emmanuelle

  • 13 Februari 2012 - 06:34

    Fie:

    geniet er maar van het is zo weer voorbij jxxxxxx

  • 13 Februari 2012 - 11:08

    Betty:

    Ha schat, het klinkt allemaal super gezellig, heeft Bep er ook van haar cadeautje genoten? ik vind dat je je belevenissen leuk beschrijf, echt Narda.
    Veel liefs en knuffels, Betty

  • 13 Februari 2012 - 14:48

    Willemien Jongebreur:

    Hoi Narda,
    Heel leuk om zo je belevenissen te volgen. Volgens mij genieten jullie daar met z'n allen. Hier dooit het nu en hard ook. 't Was mooi die winter. Wij hebben ook genoten.
    Nog veel goeds daar in Marokko.

    Groetjes, Willemien

  • 13 Februari 2012 - 18:46

    Marijke Vellema:

    Ha die Narda,

    Dit is de eerste keer dat ik je weblog bezoek. Wat gaaf is dit joh.
    Fijn dat het goed gaat met je.
    Het dooit hier ondertussen.
    Vanmorgen weerarlarm code rood, i.v.m. ijzel. Nu is het allemaal over hoor. Op naar het voorjaar.
    Meid, een goede tijd weer verder.

    Dikke knuffel, marijke

  • 16 Februari 2012 - 12:13

    Laurien:

    Narda leuk om je verhaal te lezen. Jij ontloopt daar wel het koude weer hoor!Je bent bij de zee geweest, maar ben je er ook in geweest? Maandag ga ik voor 5 dagen naar Polen toe. Weer de kou op zoeken.Geniet jij maar lekker van het mooie weer en alles wat er op je afkomt.
    Groetjes en tot de volgende keer maar weer.

  • 20 Februari 2012 - 11:59

    Kerstin Bomhof:

    Hoi nard ik zag dat je geprobeerd hebt om met mij te chatten ik kwam 3 uur later boven .......Ik sprak Hilda Frie in de kerk ze vond het helemaal niet leuk dat je niet hebt laten weten dat je wegging en heeft nog niets van je gehoord dus hier is het emailadres, hilf.ayubowan@planet.nl.
    Hier alles zijn gangetje erg verlangend naar het voorjaar, genietend van markje en mijn laatste schilderij weer geen succes. waar blijft mijn doorbraak!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Salé

10 weken in Marokko

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

vacantie

20 Maart 2014

3e week

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

marokko

27 Februari 2014

Marokko 2014
Narda

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 11344

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 05 April 2012

10 weken in Marokko

Landen bezocht: