vacantie - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu vacantie - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

vacantie

Door: nardainmarokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

04 Maart 2012 | Marokko, Salé

Hallo iedereen,

Hier weer een berichtje uit het zonnige Marokko.
Het is nu overdag best warm temperaturen rond de 25 graden en meer.
Van de week was het in het zonnetje 40 graden pfffffff dan zit je er niet lekker .
Vandaag zijn we weer bij vrienden geweest,we waren er rond 11 uur.
Je begint met thee en koek dan komt er vers gebakken brood met olijf olie.
Daarna kwam er een grote tagine ook met brood erbij,ze bakken het waar je bij bent dus alles super vers,heerlijk.
Ik kom hier wel een paar kilootjes aan hoor,maar het zij zo,thuis loop ik het er wel weer vanaf.
Volgende week gaan we weer naar t platteland,Arie en Annie wegbrengen die blijven daar een paar dagen.
Het is hier nog steeds super,ik heb het erg naar mn zin.
De tijd gaat wel snel, er zijn al weer 6 weken om .Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat,ik hoor het wel weer.
iedereen een hartelijke groet, ,xxx,Narda

• 04 Maart 2012 - 19:49

Emmanuelle:

Bedankt voor je bericht...

Fijne om te lezen dat jet het zo naar je zin heeft daar.

Victor heeft net een week vakantie geahd en ga weer morgen beginnen met school.

De dagen worden steeds langer... De crocus beginnen in de tuin uit te komen ... De lente komt.... en dat is fijne om te merken.

groetjes,

Emmanuelle

• 04 Maart 2012 - 22:48

Arjette:

He lieverd,

Het was fijn dat ik je gisteren gezellig kon chatten met je.
    Het gaaf dat jet het zo naar je zin hebt.
    Vandaag weer naar de gemeente geweest was super.
    Narda ik mis je wel.
    Dikke knuf en tot horens

• 05 Maart 2012 - 09:08

Hilda:

Hi Narda, de wind staat vast de verkeerde kant op, want de zon laat hier nog steeds verstek gaan.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt en wat die kilootjes betreft, die wandelen we straks in de Goudse Hout er zo weer af! Heb er zin in. Af en toe kom ik je buurvrouw tegen en dan is het even zwaaien vanuit de verte.
    Geniet nog die 4 weken en ben reuze benieuwd naar de foto's en verhalen.

Met een dikke knuffel van mij,
    Hilda

• 05 Maart 2012 - 10:19

Betty:

Ha schat,
    Heb je geen eens heimwee? :-) , dat zegt veel !! Het is goed om te zien dat je het zo naar je zin hebt, volgens mij ben je iets aan aan het ontwikkelen :-) Groetjes en liefs, Betty

• 06 Maart 2012 - 09:19

Corrie:

Hallo Narda, Geweldig dat je het zo naar je zin hebt. Gelukkig schijnt hier nu ook de zon, voor hoelang?
    Nog een hele fijne tijd daar!
    xx Corrie

• 13 Maart 2012 - 11:58

Kerstin:

nou 4 mart de laatste brief we willen nu wel weer eens van je horen hoor. kom van je kameel af en laat ons weten hoe goed jij je het naar je zin hebt. Hier alles zijn gangetje mark en martine zijn bij elkaar 4 weken ziek geweest. ik ben er 1 week geweest om te helpen maar martine is onderhand aan haar eind. kortom we hebben de zon hard nodig onderhand! met mam gaat het goed!. We hoeven niet meer terug naar het ziekenhuis na onderzoek bleek dat mam weliswaar wat haar nieren betreft ietwat vermindering van werking heeft maar dat daar niet verder aan hoeft gesleuteld te worden omdat die klachten er jaren geleden ook al waren en niet erger zijn geworden. Wel wordt ze ouder dat kun je wel zien. maar ze ligt nu op een kamer alleen vanwege de verhuizing. en daar heeft ze het riant naar haar zin tv kijken, radio luisteren zonder geouwehoer van die anderen zo zei ze.
    kus kerstin