een tripje...van 4 dagen - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu een tripje...van 4 dagen - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

een tripje...van 4 dagen

Door: nardainmarokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

22 Maart 2012 | Marokko, Salé

Hallo Allemaal,

Ik heb nu toch een mooie reis gemaakt helemaal naar therir dat ligt in de hoge atlas gebergte.
Ik ben op plaatsen geweest waar bijna niemand komt.
De wegen zijn dus soms verschrikkelijk er kon wel een auto rijden maar verder niet .Allemaal grind,stenen en rotsen.soms door stukken rivier beddingen die droog staan.
Soms wel een beetje eng,maar Louis had nergens last van.
We hebben bedoienen tenten gezien en mensen die daarin wonen.het waren mooie mensen,maar ze waren een beetje wild naar ons toe,dus reden we maar gauw door.
Het was schitterend ,de bergen ,de kleuren .Ik heb veel foto s gemaakt maar of je dat weer kan geven dat weet ik niet.Ik heb ieder geval mn best gedaan ik heb er ruim 400 foto s gemaakt.Op de terug weg zijn we nog een dag in Marakech geweest dat was ook een belevenis.
Te veel om op te schrijven hoor.
De verhalen komen thuis wel en de foto s ook.
tot over 2 weken
xxx

  • 22 Maart 2012 - 15:38

    Arjette:

    Lieve Narda,

    Ik kijk helemaal al naar je uit.
    Gezelig hoor.
    Maar geniet ook lekker van deze laatste weken. En hier hebben we ook zon dus je gaat de zomer weer tegemoed een langer zomer ga jij krijggen. Liefs knuf jet

  • 22 Maart 2012 - 15:42

    Emmanuelle:

    Wat mooie om te lezen...
    Ik ben ooit in Marokko geweest, ook in Marakech en ook in de bergen bij mensen die dag wonen... Toen ik je las, kwamen alle herinneringen naar boven.
    Ik ben benieuwde naar je foto's !

    groetjes,
    Emmanuelle

  • 22 Maart 2012 - 16:07

    Kerstin Bomhof:

    Hoi nard hartstikke leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. en dan nu weer zo'n leuke reis allemaal hele mooie herinneringen. ik ben erg benieuwd naar de foto's!!
    Ik ben de voor en achtertuin aan het opknappen ik heb daar veel plezier aan. Al die mooie plantjes en ik wil ze allemaal meenemen.... maar ik heb wel een mooie kist op poten gehad van henk daar kan ik mijn tuinkruiden in zetten. als je thuis ben moet je zeker een keer komen kijken.
    groetjes en een dikke knuffel van mij en een hand van henk hi hi dat is niet zo'n knuffeldier.
    en leuk dat je weer thuis bent op mama's verjaardag!!
    kerstin

  • 22 Maart 2012 - 22:29

    Betty:

    over twee weken gaan we dan maar de tijd inhalen. We hebben elkaar heel wat te vertellen ;-) dikke knuffel en kus, Betty

  • 23 Maart 2012 - 07:33

    Moon Van Dam:

    Hallo Narda,
    wat een belenissen allemaal, vol van intense indrukken. Niet alleen van de natuur en cultuur maar op de eerste plaats van de puurheid van de mensen. neem deze niet mee in je rugzak maar in hart.

    geniet nog even met volle teugen,
    leifs Moon van Dam

  • 25 Maart 2012 - 13:10

    Joep:

    Beste Narda,

    Vul via onderstaande link een korte vragenlijst in en help mij afstuderen binnen 5 minuten! Ik hoop dat je me kan helpen. Fijne reis nog!

    www.kwiksurveys.com?s=LMMHLM_2a6d96f0

    Groetjes,
    Joep

  • 25 Maart 2012 - 14:50

    Laurien:

    Ik lees dat je het zo goed naar je zin hebt. Je komt toch wel weer terug naar Gouda? Wij hebben samen ook nog een weekje voor de boeg weet je wel? Ik wens jullie een hele goede reis terug naar Nederland. En doe iedereen de groeten maar van mij.

  • 27 Maart 2012 - 07:17

    Corrie:

    Hallo Narda, wat een reis joh, een hele onderneming. Geweldig dat je dat allemaal meemaakt. Het begint nu op te schieten hè, nog fijne weken.
    Hartelijke groeten,
    Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Salé

10 weken in Marokko

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

vacantie

20 Maart 2014

3e week

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

marokko

27 Februari 2014

Marokko 2014
Narda

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 11358

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 05 April 2012

10 weken in Marokko

Landen bezocht: