laatste week - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

laatste week

Door: nardainmarokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

02 April 2012 | Marokko, Salé

Dit is mn laatste week alweer.
Afgelopen weekend zijn we weer op reis gegaan ,nu naar Tamjilt dat ligt in de midden atlas.
Het was weer een prachtige reis.We hebben gelogeerd bij een burgemeester(vriend van Louis)
Het was heel bijzonder te zien hoe die mensen daar leefden.
we hebben water gehaald ,moesten we een heel stuk door wegen vol met stenen en rotsen lopen ,de berg afklimmen . We kwamen veel mensen tegen met ezeltjes met allerlei soorten flessen e d om water in te doen.Het is gelijk een leuke ontmoetings plaats voor die mensen .de jeugd had veel plezier.Ook werd er de kleding gewassen en op de rotsen uitgelegd om te drogen.
Heel leuk om te zien, ik zal er wel aan denken als ik mijn was in de machien doet.Ook zijn we naar de plaatselijke markt geweest heel klein natuurlijk maar ook weer heel leuk om mee te maken.
Het was geweldig! ik heb veel foto s gemaakt.We gaan nu alvast een beetje opruimen ,kijken wat, en hoe we alles mee kunnen nemen naar huis.
Tot gauw allemaal Bedankt voor de leuke reakties.xxxx Narda

  • 02 April 2012 - 14:14

    Rinske Heida:

    Lieve Narda,
    Geweldig, dat je van de prachtige omgeving mocht genieten. En beleven waar je erheen ging. Ook goede ervaring wat de mensen deden in hun vaderland.
    Geniet maar fijn en goede reis terug.
    Liefs van Rinske.

  • 02 April 2012 - 16:07

    Arjette:

    Lieve Narda,

    Ik weet niet of je dit leest.
    Maar ik kijk er naar uit om jou weer te ontmoeten. Heel veel sterkte bij het afscheid nemen. Is toch ook wel lastig je bent van die mensen gaan houden.
    Maar weet dat er hier ook mensen zijn die naar je uit kijken. Liefs jet

  • 02 April 2012 - 17:16

    Hee:

    hee zussie
    wat waardeer je dan onze luxe he?sta je niet bij stil hier dat er mensen zijn die er kms voor moeten lopen helaas vergeet je het ook weer zo snel want hier is het zo gewoon!.lieverd geniet nog ff van je laatste week en ik ga je zondag zien kuss

  • 03 April 2012 - 05:48

    Fie:

    eerst gefeliciteerd met je dochter en neem er een grote mok thee op.anders mag je het vliegtuig niet in hoor.ik ben benieuwd naar je foto,s zie je thuis weer
    gr

  • 03 April 2012 - 06:58

    Kerstin:

    Hoi nard ja aan alles komt een eind ook aan leuke dingen. geweldig wat je er allemaal meegemaakt hebt. Ik ben erg benieuwd naar de foto's! Weer een stuk rijker geworden meis, mooie herinneringen nemen ze je niet meer af. Ik wens je een goede reis terug en zie uit naar je thuis komst.
    kus kerstin

  • 03 April 2012 - 07:01

    Kerstin:

    oh ik vergeet je nog te feliciteren met jessica"s verjaardag. ik had onthouden dat ze vrijdag jarig is, Maar van harte hoor!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Salé

10 weken in Marokko

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

vacantie

20 Maart 2014

3e week

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

marokko

27 Februari 2014

Marokko 2014
Narda

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 11348

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 05 April 2012

10 weken in Marokko

Landen bezocht: