marokko - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu marokko - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

marokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

01 Maart 2014 | Marokko, Salé

Hallo allemaal.
ik ben goed aan gekomen.Rian en Claudia en de kinderen hebben me naar Schiphol gebracht.
We waren goed optijd en ik kon rustig even op de andere wachten.Alles verliep goed , de reis ging prima.Toen we aankwamen zijn we eerst even naar t oude huis van Bep en Louis gaan kijken en daarna in ons oude restourantje heerlijk koffie met gebak gegeten.
Daarna naar huis gereden, koffers uitgepakt en heerlijkntagine gegeten.Vanavond lekker thee gedronken en bijgekletst. NAet lekker gedoucht en nu lekker naar mn bedje.welterusten allemaal!

• 01 Maart 2014 - 23:03

Arjette:

He lieverd fijn om wat te horen geniet er van.
    Knuffel jet

• 01 Maart 2014 - 23:07

Simone:

Slaap lekker! Hele fijne en gezellige weken gewenst! Liefs Simone

• 01 Maart 2014 - 23:33

Margreet:

Super! Het grote genieten gaat beginnen.
    Heerlijk voor je! Ik kijk uit naar je verhalen.
    Liefs

• 01 Maart 2014 - 23:36

Addy:

Fijne weken Narda. Ben nieuwsgierig naar je verslagen.kus, Addy

• 02 Maart 2014 - 07:47

Fie:

lekker joh dat het zo goed is verlopen je reis en aankomst daar.nu gaan genieten .heb je je breiwerk nog meegenomen.voorals het even stil is. gr cor en fie

• 02 Maart 2014 - 10:09

Betty:

Ha schat, fijn dat het goed is gegaan, heel veel mooie dagen daar en blijf genieten, dikke knuffel, Betty

• 02 Maart 2014 - 15:47

Ada:

hoi narda ,
    leuk om al wat van je te horen .
    geniet er van .
    liefs ada