1e week - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

1e week

Blijf op de hoogte en volg Narda

08 Maart 2014 | Marokko, Salé

Hallo allelaal,
Het is een drukke week geweest, veel gezien en gedaan.Het begon zondags toen zijn we naar t strand geweest, het weer was niet bijzonder het leek op nederland.We startten met regen.Dinsdag zijn we de markten af gegaan voor tasjes en jassen , toen werd het al beterder, Woensdag hebben we een flinke rit gemaakt, heel gezellig geweest heerlijk koffie en tagines onderweg.Donderdag hebben we gezwommen met de kinderen van het centrum, Gisteren weer een grote rit gemaakt .We begonnen bij de zee , we hebben gekeken naar de vissersboten die naar t strand vaarden en leeggehaald werden, en een stukje verderop werd het verkocht, leuk om te zien.
daarna hebben we weer ergens gegeten en zijn we verder gegaannu richting bergenecht heel gaaf.Vandaag zijn we met een busje naar de bergen gegaan We waren met .21 personen een aantal moeders met hun gehandicapte kinderen en wij.Het was heel gaaf, we waren bij de sneeuw , sommigen hadden nog nooit sneeuw gezien, ze wilden het in een zakje meenemen naar huis. Louis ging al gauw met ze sneeuwballen gooien heel leuk, Er liepen ook apen daar echt heel leuk om te zien.Het was echt warm.Na het sneeuwballen gooie gingen we op kleden zitten en lekker eten.Bep had macarono gemaakt en de vrouwen hadden ook van alles meegenomen.we mochten van iedereen proeven.Het was een zeer geslaagde dag.Nu ben ik wel heel moe en verdwijn mn bedje in.Groeten en tot horens.xxxxNarda

• 09 Maart 2014 - 09:28

Fie:

wat lekker dat het bij jou soms ook regent,dan denk je tenminste weer aan nederland.anders zou je misschien kunnen overwegen om daar te blijven.maar alle gekheid op een stokje,je ziet volgens mij weer een andere kant van marokko blijf maar veel schrijven dan geniet ik met je mee
    veeeeeeeeeel plezier daar gr fie nen cor

• 10 Maart 2014 - 20:43

Ada:

leuk om het allemaal te lezen narda .geniet er nog van hoor .
    foto,s zien we later zekerwel verschijnen ?