3e week - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu 3e week - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

3e week

Blijf op de hoogte en volg Narda

20 Maart 2014 | Marokko, Salé

Hallo allemaal,
De tijd gaat snel. Vandaag
heb ik weer gezwommen met de gehandicapte kinderen. Hetwas mn 3e keer, ik vind dat heel leuk.Ook heb ik een ochtend met de moeders doorgebracht. Zij maken van alles.
Nu waren ze onderzetters aan t maken .Ik heb de juf een kaart borduren voor gedaan.Vol trots kwam ze vanmorgen de kaart laten zien, Maandag ochtend ga ik weer dan krijgt ze les 2 haha.
Morgen ga ik naar het platteland, ik heb daar veel zin in .
en dan is het weer weekend.Zaterdag is boodschappen dag en zondag gaan we weer naar de zee.Dat doen we steeds op zondag en daarna ergens tagine eten en dan een ritje maken, dat klinkt goed he?.
maandag weer naar de moeders en dinsdag gaan Bep en ik naar een weeshuis.maar dat horen jullie weer de volgende keer!Ik hoor dat jullie ook fijn weer hebben geniet ervan hoor! Groetjes Narda xx

  • 20 Maart 2014 - 21:31

    Arjette:

    He lieverd fijn weer wat te horen. Ik hou van je. Dikke knuffel en mis je

  • 20 Maart 2014 - 22:31

    Betty:

    Lekker bezig zo Narda, top hoor! Past helemaal bij je.
    Dikke knuffel, Betty

  • 20 Maart 2014 - 23:14

    Addy Verhagen:

    Hoi Narda! Wat heerlijk dat je het zo fijn hebt!! Het is je van harte gegund en je verdiend het. Geweldig het werk waar je mee bezig bent. Leuk!! Ik heb het nog steeds heel druk met de reünie. De website is nu bijna klaar. Als het zover is, krijg je het adres. Nog veel plezier.....kus Addy

  • 22 Maart 2014 - 19:20

    Kerstin Bomhof:

    fijn nard dat je het zo naar je zin hebt ik heb de 2e week niet gehad van je maar ik ga er van uit dat je het heerlijk naar je zin hebt gehad. mooie omgeving je verhalen zijn leuk. door jou zou ik er bijna heen gaan! ik ging er altijd vanuit dat het land uitgedroogd en heel warm was. mooi dat je zo dicht bij de bevolking komt zo leer je het leven daar beter kennen dan in een toeristenoord.
    van de week hier 1 dag ook heel mooi weer gehad henk moest naar de tandarts voor de 4e keer toen moest zijn kies eruit van de week. daarna zijn we lekker naar gouda geweest een stuk gelopen en daarna heerlijk op een terrasje gezeten was ff lekker zon op je toetebel! maar ik moest er snel uit henk zei je wordt al rood ja dat staat ook niet damesachtig. dus de zon lekker op mijn rug laten branden was ook lekker.
    geniet van je tijd daar nard
    kus kerstin

  • 24 Maart 2014 - 11:23

    Rinske Heida:

    Lieve Narda,
    Fijn, dat je genoot bij de kinderen en lekker hebt gezwommen samen de kinderen.
    En wat er allemaal gebeurde, vond ik het mooi, dat je betrokken bent.
    Gods zegen en het licht schijnt door jullie heen.

    Liefs van Rinske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Salé

10 weken in Marokko

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

vacantie

20 Maart 2014

3e week

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

marokko

27 Februari 2014

Marokko 2014
Narda

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 11353

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 05 April 2012

10 weken in Marokko

Landen bezocht: