regen - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

regen

Door: nardainmarokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

02 Februari 2012 | Marokko, Salé

Vandaag heeft het echt hollands geregend.....
Vanmorgen zijn Louis en ik naar het centrum gereden waar hij werkt.
Daar hebben we eerst koffie gedronken met de moeders en de kinderen .Daarna zijn we met 6 kinderen en wat begeleiders naar het zwembad gegaan en hebben we daar gezwommen met hen.
Ik heb met een klein meisje gezwommen eerst in het ondiepe maar later durfde ze toch met een bandje in het diepe wat een overwinning....
Bep en ik zijn al een paar keer in de medina geweest..Morgen gaan we eerst naar de kapper in Rabat en dan boodschappen doen.s avonds gaan we met alle medewerkers van het centrum uit eten bij de chinees,klinkt goed he?Hoe is het bij jullie??xxxNarda

  • 02 Februari 2012 - 20:00

    Hugo :

    Hoi Narda,

    Bij ons een prachtige blauwe lucht, maar wel temperaturen onder het vriespunt. Dit weekend verwachten de weersvoorspellers -10 's nachts en veel sneeuw. Echt Hollands dus :)

    Ik lees in je verslagen dat je erg geniet en dat je lekker wordt verwend. Goed zo!!

    Veel plezier!

  • 02 Februari 2012 - 22:54

    Betty:

    Ha schat, dat was dus wat minder die regen. Je hebt de zon de goede kant op gestuurd alleen ontbreekt het aan de warme temperatuur, vanavond -6 brrrr, echt koud :-))) Geniet maar verder liefs Betty

  • 03 Februari 2012 - 05:41

    Ankie:

    ja dat heb je als je ons zon beloofd eigen schuld! nee hoor .hier komt de enige echte horror winter aan we hebben het gas record verbroken in 1 dag! geloof jij het ? nou ik niet zo koud was het niet (vind ik ) er wordt voor een hele koude winter gewaarschuwd van jawel et op 1 week!@! hoe verzinnen ze het he?
    ik be bij de tandarts geweest wortelkanaalbehandeling moet je ook meegemaakt hebben ik het leven (hierna nooit meer hoor) maar zo te horen heb jij het goed naar je zin daar veel plezier en tot horens xxxx

  • 03 Februari 2012 - 10:04

    Margreet:

    Hey lieve Narda,
    Wat super om op deze manier mee te kunnen lezen!
    Als je haar maar goed zit ;-) en ik ben ook benieuwd hoe een marokaanse chinees smaakt. Geniet lekker van het weer, de mensen(kinderen) en alles waar Marokko goed in is! xxx Margreet

  • 03 Februari 2012 - 14:59

    Britt Vd Heuvel:

    Hier hebben wij sneeuw en niet zo,n beetje ook.Jammer want het ijs is gelijk niet goed meer.Geniet van alles en doe iedereen de groeten liefs Britt.

  • 03 Februari 2012 - 17:03

    Geesje:

    hier sneeuwt het en ligt er veel sneeuw
    de eerste schaatsmarathon op natuurijs is al gereden.
    groetjes

  • 04 Februari 2012 - 16:10

    Arjette :

    He lieverd,

    Ik heb de site gevonden. Leuk om jou verhalen te lezen. Opdit moment was het vanmorgen - 15 dus dan weet je het wel. Me nichtje is een weekend bij me. Erg leuk op de schaats geweest dat ging erg moeilijk maar wel veel gelachen uit eindelijk ging het wel.
    Hoe verder met jou?
    Ga je volgende week nu een week reizen? Hoe is het met bep.
    Een hele dikke knuf jet

  • 04 Februari 2012 - 16:10

    Arjette :

    He lieverd,

    Ik heb de site gevonden. Leuk om jou verhalen te lezen. Opdit moment was het vanmorgen - 15 dus dan weet je het wel. Me nichtje is een weekend bij me. Erg leuk op de schaats geweest dat ging erg moeilijk maar wel veel gelachen uit eindelijk ging het wel.
    Hoe verder met jou?
    Ga je volgende week nu een week reizen? Hoe is het met bep.
    Een hele dikke knuf jet

  • 05 Februari 2012 - 12:55

    Ada De Vos.:

    hoi narda,
    wat leuk om jou reis te kunnen volgen.
    arjette heeft me gezegt hoe dat moest.
    je heb het goed naar je zin las ik.
    leuk hoor echt een belevenis.
    hier is het berenkoud.
    vannacht heeft het 15 graden gevroren brrbrr.
    echt winter,wel heerlijk hoor.
    ze zijn op de rotte aan het schaatsen.
    alles wit,en strak blauwe lucht,zo,n mooi plaatje is dat dan.
    narda geniet nog van je vakantie.
    groetjes ada de vos.

  • 09 Februari 2012 - 15:40

    Ingrid Schmidt:

    Hoi Narda,

    Lekker hoor, in het zwembad zitten terwijl ze hier over de elfstedentocht bakkeleien! Geniet er maar lekker van!

  • 10 Februari 2012 - 08:54

    Kerstin:

    Hoi nard
    Je maakt nog eens wat mee jij. Leuk om te lezen hoor. met mam gaat het goed. ik ga wel met haar naar de geriater omdat haar leverfunctie minder is en wat ze daar aan kunnen doen. Ze heeft medicijnen gehad na een ontsteking bij haar urineweg en haar longen nu opgelost. Je hoort van me hoe het afloopt. Met mark op het ijs geweest hij vond het zo mooi en leuk we hebben een sleetje gekocht daarmee gegleden vanaf de berm zo naar de overkant toe. Hij gilde van plezier als dat dan lukte. Oma zegt hij dank je wel, ik heb een avontuurlijk avontuur gehad. Lieverd geniet van je vakantie
    kus kerstin

  • 10 Februari 2012 - 11:14

    Jessica:

    Leuk verhaal mam! Leuk dat je met dat kindje ging zwemmen. Maak je veel foto's??
    Hier gaat alles goed.. Druk op zoek naar een bonnetje en nog wat met een buurman.. Je kent het wel..

    Dikke kus..

  • 11 Februari 2012 - 08:51

    Gwen:

    hi zo te zien gaat het goed ik ben na england geweest .en sneuw storm was erg gezellegmet mike krijnie . tis erg druk geweest gr gwen xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Salé

10 weken in Marokko

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

vacantie

20 Maart 2014

3e week

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

marokko

27 Februari 2014

Marokko 2014
Narda

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 11367

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 05 April 2012

10 weken in Marokko

Landen bezocht: