kinderen - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu kinderen - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

kinderen

Door: nardainmarokko

Blijf op de hoogte en volg Narda

22 Februari 2012 | Marokko, Salé

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer een berichtje...de pc heeft hier kuren,dus het kan niet altijd.
Het gaat nog steeds heel erg goed hier.
Het wordt hier steeds warmer,overdag is een shirtje echt genoeg daarna een vestje dus prima!!
Vanmorgen hadden we feest op het centrum. Bep gaf een feestje om dat iedereen zo mee geleefd had tijdens haar ziekte en weer zo heel blij was dat ze hier weer mag zijn.
De mensen zijn allemaal gek op haar t was heel leuk om daar bij te zijn.
Ik vond het ook weer heel leuk want ik zag veel bekende gezichtjes De moeders vonden het helemaal leuk dat ik van ieder kind met moeder een foto maakte ,ze gingen er helemaal voor zitten.

Met een paar kleintjes heb ik lekker zitten kroelen,heel leuk1
Morgen ga ik weer mee ,een paar grote jongens vroegen het vanmorgen nog kom je mee morgen?alles in gebaren taal natuurlijk maar we komen er uit.
Maandag zijn we bij een oude kennis van Bep geweest ze huilde helemaal toen ze haar weer zag ,zo ontroerend....
Ook eten we regelmatig bij de mensen thuis heerlijk vers gebakken brood zo uit het oventje en tagines echt lekker.
Jullie zien het ik vermaak me goed.
De tijd gaat heel snel nijna 4 weken .
Maandag komt er hier een ouder stel bij waar ik de eerste keer mee meegeweest ben.Heel gezellig allemaal.Die blijven hier net zolang als ik en we gaan dan met elkaar weer naar huis.
Tot zover lieve mensen ,ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
tot schrijfs.
hartelijkxxx Narda

  • 22 Februari 2012 - 16:37

    Geesje:

    Dat klinkt goed narda, wat lekker weer, het lijkt me trouwens wel erg warm.
    zeg geniet er lekker van, h,groetjoop en geesje

  • 22 Februari 2012 - 17:49

    Britt:

    Fijn dat je het zo naar je zin heb,hier gaan we ook naar de lente toe.geniet van de laatste weken en tot mails.

  • 22 Februari 2012 - 17:51

    Hilda:

    Zo, dat is allemaal genieten joh! Fijn dat ik nu je reisverslagen kan lezen, want gisteren probeerde ik het op : Nardainmarokko.nu, maar dat kon de computer niet vinden.
    Narda, wat zijn Tagines?
    En die foto op de kameel.... helemaal super! Lijkt me zo leuk om eens hoog op zo,n beest te zitten! Zat wel een keer op de nek van een olifant- had wel korte beentjes.. ha.ha.
    Hier is het een beetje saai, ook door het weer. Gelukkig hebben we de laatste 2 dagen de zon, maar met een erg koude wind.
    Vanavond ga ik met Thea v. Zomeren naar de operette, Die Lustige Witwe. We hebben er zin in!
    Narda, ik mis onze wandelingetjes.. dus als je weer terug bent, zal je er misschien weer wat kilotjes af moeten lopen, maar... als je maar gezond bent!
    Blijf genieten en knuffel alle kinderen maar van me! Was ik er maar even bij!

    knuffel van mij, Hilda

  • 22 Februari 2012 - 17:57

    Kerstin Bomhof:

    hoi nard ik heb die man ontmoet bij willem ouweneel hij zag er erg naar uit om naar jullie toe te komen. ik vind het hele erg leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. mam vroeg heb ze nog op een kameel gezeten? ik zei, ik dacht het wel of was dat een ouwe foto? lieverd geniet ervan! leuk dat je contact hebt met de bevolking en met de kinderen. das een extraatje!
    groetjes kerstin

  • 22 Februari 2012 - 18:29

    Laurien:

    leuk om te lezen dat je het zo naa je zin hebt. En wat een heerlijk weer heb je. Ik ben op dit moment in Krakow (Polen) . Hier is de temperatuur 5 graden. Ook lekker hoor.Gr.ook aaan de andere.

  • 22 Februari 2012 - 21:01

    Betty:

    Ha schat, ik merk aan je schrijven dat je het erg naar je zin hebt. Geweldig hoe blij je bent om de kinderen te knuffelen en je Liefde te geven.
    Lots of love

  • 23 Februari 2012 - 08:53

    Marielle:

    geweldig zeg!!! heb ook zo'n zin om weer te gaan in april!!!

    Allemaal de groetjes!!

    Liefs!

  • 23 Februari 2012 - 09:07

    Rinske:

    Lieve Narda,
    Wat fijn, dat je met Bep en allemaal mocht genieten van elkaar weer te zien en blijdschap is groot. Ook prachtig om te zien dat je moeders met het kind foto's gemaakt hebt.
    Geniet fijn samen met mensen.
    Tot volgende nieuws.
    knuffel van Rinske.

  • 23 Februari 2012 - 14:34

    Rian&Claudia:

    Lieve Narda,
    Wat leuk om zo mee te kunnen lezen met je leven in Marokko. We zijn heel benieuwd naar alle foto's. Als je terug bent, kom je maar eten om bij te kletsen. Knuffel van alle meisjes. x Claudia
    P.S.
    Met ons gaat het allemaal prima, hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Salé

10 weken in Marokko

Recente Reisverslagen:

03 April 2014

vacantie

20 Maart 2014

3e week

08 Maart 2014

1e week

01 Maart 2014

marokko

27 Februari 2014

Marokko 2014
Narda

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 11368

Voorgaande reizen:

27 Januari 2012 - 05 April 2012

10 weken in Marokko

Landen bezocht: