vacantie 2013 - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu vacantie 2013 - Reisverslag uit Salé, Marokko van Narda Koerts - WaarBenJij.nu

vacantie 2013

Door: Narda

Blijf op de hoogte en volg Narda

25 April 2013 | Marokko, Salé

Hallo allemaal,
Gisteravond zijn we aangekomen in Marokko.
De reis is prima verlopen,alleen door de douane hier duurde lang omdar er een groep van 25 man even voor ging.
Louis en Bep stonden al op ons te wachten dus verder ging het allemaal goed Hier is het 2uur vroeger dus het werd een lang dagje.Vandaag doen we lekker rustig aan.
Vanmorgen brood gekocht ien in wat winkeltjes eigenlijk zijn het gewoon kraampjes hebben we wat boodschappen gedaan.Bep en Louiis hebben een heel mooi huis we zitten nu heerlijk in de tuin lekker in t zonnetje.tot zover heerlijk.....groetjes van allen hier xx

• 26 April 2013 - 10:31

Kerstin:

leuk dat je iets van je laat horen, je bent in ieder geval goed aangekomen! hier regent het weer
    vandaag, na toch een week mooi weer gehad te hebben. Goed voor de tuin! maar mark komt dit weekend en dan die regen is niet goed getimed.
    Moet vandaag de douche doen, strijken, boodschappen, huis zuigen. de wc beneden is al klaar.....nu de rest nog pffft
    geniet van het zonnetje en je vakantie!!!
    groetjes kerstin

• 27 April 2013 - 23:59

Jessica:

Goed zo!!!! Misschien morgen weer skypen:)
    Dikke kus!

• 12 Mei 2013 - 11:11

Fie:

lekker he in de zon en geen haast. geniet ervan en tot volgende week